دانشجوی برنامه ریزی توسعه گردشگری
جهانگردی
درباره وبلاگ


کافیست بال ها را باز کنیم... آسمان از آن ماست...
نويسندگان
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:جاذبه,گردشگری,جالب,فرانسه,عکس, :: 20:15 :: نويسنده : hami

برج ايفل

La Tour Eiffel


 

برج ايفل كه در زبان فرانسه La Tour Eiffel ناميده مي شود، برجي فلزي است كه در فضاي يك سبز عمومي (Champ de Mars ) در مجاورت رود سن (Seine ) در پاريس بنا شده است. ايفل مرتفع ترين بناي پاريس، در زمره مشهورترين نمادهاي جهان است كه امروزه از مهمترين مراكز جذب توريست به شمار مي رود. نام ايفل در حقيقت برگرفته از نام گوستاو ايفل (Gustave Eiffel ) طراح اين برج باشكوه است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:داستان,جالب,میمون,مرد,کلاه,فروش, :: 19:57 :: نويسنده : hami

کلاه فروشی روزی از جنگلی می گذشت. تصمیم گرفت زیر درخت مدتی استراحت کند. لذا کلاه ها را کنار گذاشت و خوابید. وقتی بیدار شد متوجه شد که کلاه ها نیست. بالای سرش را نگاه کرد. تعدادی میمون را دید که کلاه ها را برداشته اند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:عید,نوروز,چگونه,شکل,گرفت, :: 19:39 :: نويسنده : hami

انسان‏، از نخستین ادوار زندگی اجتماعی، متوجه بازگشت و تكرار برخی از رویدادهای طبیعی، یعنی تكرار فصول شد. نیاز به محاسبه در دوران كشاورزی ، یعنی نیاز به دانستن زمان كاشت و برداشت، فصل بندی ها و تقویم دهقانی و زراعی را به وجود آورد. نخستین محاسبه فصل ها، بی گمان در همه جوامع با گردش ماه كه تغییر آن آسانتر دیده می شد صورت گرفت.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:اس ام اس,عید,نوروز91, :: 22:25 :: نويسنده : hami

اس ام اس تبریک سال نو

—————————

سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟

آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !

—————————

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی !؟

یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی !

فرشته دوست داشتنی بهارمبارک !

—————————



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:عکس,منتخب,اسفندماه,جالب, :: 18:16 :: نويسنده : hami
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:عکس,جالب,طراحی,خیابانی, :: 18:16 :: نويسنده : hami

کاپادوکیه Kapadoukia یا نام قدیمی و پارسی این سرزمین کاپادوسیه Cappadocia به معنای سرزمین اسبهای زیبا ,بخش باستانی و پهناوری است که امروز در ترکیه مرکزی قرار گرفته و به دلیل ارزش های تاریخی و باستانی ,توریستی ترین بخش استان نوشهیر؛ ترکیه کنونی را در بر می گیرد. بازمانده های آتشفشان ونزدیکی آن با سواحل جنوبی دریای سیاه منظره عجیب و شگفت آوری به وجود آورده ,این محوطۀ باستانی از سال 1985 از طرف یونسکو جزو میراث فرهنگی جهان شناخته و ثبت شده.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:عکس,استخر,طبیعی,جالب,تصویر, :: 22:26 :: نويسنده : hami

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ که به طور رسمی با نام "بازی‌های المپیاد سی‌ام" شناخته می‌شود و قرار است از تاریخ ۲۷ ژولای تا ۱۲ آگوست ۲۰۱۲ در شهر لندن، بریتانیا برگزار شود اکنون در حال آماده سازی است. از ساخت ورزشگاه‌های جدید و دهكده المپیك گرفته تا تجهیز و نوسازی ورزشگاه‌های قدیمی که در این دوره از المپیک از آنها استفاده خواهد شد.



ادامه مطلب ...

بنا بر گزارش انجمن بین المللی سفرهای امن جاده ای، عنوان خطرناک ترین جاده دنیا به جاده یونگاس در بولیوی آمریکای جنوبی تعلق می گیرد. اگر جاده های دیگر خطرناک به نظر می رسیدند، پا گذاردن در این جاده نوعی خودکشی محسوب می شود. این جاده دهه ۱۹۳۰ توسط زندانیان جنگ پاراگوئه ساخته شد. یونگاس با اسم مستعار “جاده مرگ” تنها مسیری است که از اعماق جنگل آمازون و رشته کوه های بلند آَندز و دره های عمیق آن می گذرد تا دو شهر لاپاز و کورویکو را به هم متصل کند. رانندگی در طول مسیر جاده یونگاس همانند رانندگی بر روی ترن هوایی است. در بعضی از نقاط ارتفاع جاده به ۳۶۰۰ متر از سطح دریا می رسد حال آنکه دره ای با عمق ۲۸۰۰ متر به فاصله چند سانتی متر از کنار جاده قرار دارد و کوچکترین خطا باعث سقوط به آن دره عمیق مرگبار می شود. تصاویر در فصول مختلف سال و از مکان های متفاوت این جاده تهیه شده است.



ادامه مطلب ...
پيوندها
  • ردیاب خودرو
  • همسریابی
  • درگاه واسط

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجوی برنامه ریزی توسعه گردشگری و آدرس hamitims.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.