دانشجوی برنامه ریزی توسعه گردشگری
جهانگردی
درباره وبلاگ


کافیست بال ها را باز کنیم... آسمان از آن ماست...
نويسندگان

اگر یک هتل را با یک هلیکوپتر مخلوط کنید نتیجه اش این هتلیکوپتر چهار طبقه می شود که لقب نخستین هتل پرنده جهان را بر دوش می کشد. هتل پرنده که در واقع بزرگ ترین هلیکوپتر جهان نیز محسوب می شود دارای ۱۸ اتاق مبله با تمام تجیزات یک هتل پنج ستاره است.

این هلیکوپتر ۴۲ متری با ۱۴ متر ارتفاع قادر به بلند کردن حداکثر ۱۰۵ تن وزن است. و با سرعت حداکثر ۲۵۵ کیلومتر در ساعت پرواز می کند.

امیدوارم بزرگی و ویژگی های خاص این هتل برایتان تداعی کننده خاطره کشتی تایتانیک نباشد. اگر این طور نیست، نخستین پرواز هتلیکوپتر سه ماه دیگر از فرودگاه نیویورک انجام می شود. بنابراین فرصت دارید تا برای خودتان جا رزرو کنید.

هتل پروازکننده

هتل پروازکننده



ادامه مطلب ...

آبشار آنجل بلندترین آبشار جهان است که بلندای آن به۹۷۹ مترمیرسد و در میان جنگل‌های دورافتاده پارک ملی کانایما در ایالت بولیوار در جنوب شرقی کشور ونزوئلا جای دارد.

چون این آبشار در جنگل‌ های انبوه قرار دارد، تا دهه ۱۹۳۰ که دولت ونزوئلا به جستجو با هواپیما نپرداخته بود ناشناخته باقی مانده بود. نام این آبشار برگرفته شده از نام جیمز آنجل، کاوشگر آمریکایی است که هواپیمای خود را نزدیک این آبشار بعد از شناسایی در سال ۱۹۳۵ میلادی فرود آورد.

گردآوری: مجله آنلاین روزِ شادی

به گزارش بانکی : گردش، تفریح، مسافرت و دیدن جاذبه های طبیعی از جمله لذت بخش ترین فعالیت های هر انسانی است. رفتن به طبیعت و لذت بردن از مناظر و پدیده های طبیعی را نمی توان با هیچ شادی دیگری مقایسه کرد.

در این بین هستند کسانی که به رفتن به هرجایی راضی نمی شوند و تفریحشان لزوما باید با تجربه ای تازه و متفاوت و البته هیجان انگیز و خطرناک همراه باشد.

این گزارش ویژه کسانی است که از خطر کردن لذت می برند:

۱٫ قفس مرگ، استرالیا



ادامه مطلب ...

دلفین سیاه گونه‌ای از خانواده نهنگ‌های خلیج فارس می‌باشد که رنگ تیره بدن وی را از سایر گونه‌های این خلیج جدا می سازد. رنگی بین خاکستری تیره مایل به سیاه البته بسیاری از دلفین‌ها پس از مرگ رنگ پوست را با این رنگ تعویض می‌کنند که شاید موجبات اشتباه را هم فراهم کند. از نقطه نظر پراکندگی در اکثر دریاهای گرم و معتدل جهان از جمله خلیج فارس یافت می‌شود.

چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 19:58 :: نويسنده : hami

نام اين کوه باستاني پرديس است در حومه شهرستان جم از توابع عسلويه استان بوشهر و در نيمه هاي راه بندر کنگان به فيروز آباد شيراز قرار دارد .
نکات قابل توجهي كه در اين کوه باستاني وجود دارد :
 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 18:44 :: نويسنده : hami
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:قطار,لوکس,هند,, :: 18:44 :: نويسنده : hami
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 18:34 :: نويسنده : hami
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:عکس,یخبندان,, :: 18:29 :: نويسنده : hami

در این هتل سگ ها و گربه ها هم می توانند یک زندگی لوکس داشته باشند! حیوانات خانگی می توانند از صبحانه در رختخواب خود لذت ببرند، ماساژ بشوند، در استخر شنا کنند و کارهای بسیار بیشتری انجام دهند. این یک انتخاب خوب برای کسانی است که در طول روز به دلیل مشغله های مختلف امکان نگهداری از گربه و سگ خود را ندارند.



ادامه مطلب ...
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجوی برنامه ریزی توسعه گردشگری و آدرس hamitims.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.